سبورة وطبشورة
مرحبا بك معنا ويسرنا ان تبادلنا الراى والمشاركة فان لم يكن لديك مانع تفضل بالتسجيل

الوظيفة مدرس ومشرف مادة اللغة الانجليزية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

الوظيفة مدرس ومشرف مادة اللغة الانجليزية

مُساهمة من طرف Admin في الجمعة يوليو 09, 2010 1:33 pm

مين قال ان سؤالك فيه غباء بالعكس المثل بيقول اللى مايعرفك يجهلك و على العموم ده تانى سنة لى بالمعهد عندكم وطول عمرى كنت مدرس فى معهد طلعت الثانوى وانا والله مدرس ومشرف مادة اللغة الانجليزية ومسئول الجودة والتدريب بالمعهد عندكم بس يمكن انت مابتشوفينيش عشان انا بادى فصل واحد فقط وباجى المعهد ايام قليلة وباقى الايام باكون منتدب فى اعمال خاصة بالادارة المركزية وان شاء الله العام الجديد ينتهى شغل الانتداب واكون متواجد بالمعهد على طول.

Admin
Admin

عدد المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 09/05/2010

http://nasrcityinstitute.onlinegoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الوظيفة مدرس ومشرف مادة اللغة الانجليزية

مُساهمة من طرف MrMr في السبت يوليو 10, 2010 3:55 am

شكرا لحضرتك كتير يا أدمين

بس أنا حسيت أن سؤالي في منتهى الغباء

مستر مسجل عندنا هيكون منين يعني من مدرسة الجيران

بس بجد أنا أسفة على السؤال ده

بس أنا برضو معرفش حضرتك خالص

هههههههههههههههههههه
avatar
MrMr

عدد المساهمات : 122
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
الموقع : في بحر الأمل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الوظيفة مدرس ومشرف مادة اللغة الانجليزية

مُساهمة من طرف Houraldonyaa Qandeel في الأربعاء سبتمبر 15, 2010 11:27 am

انا بقى من الفصل اللى مستر فتحى بيديه ^_^
avatar
Houraldonyaa Qandeel

عدد المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 18/05/2010
العمر : 24

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: الوظيفة مدرس ومشرف مادة اللغة الانجليزية

مُساهمة من طرف MahaMeho في الثلاثاء أكتوبر 19, 2010 9:28 am

شكراً ليك يا مستر على تعبك معانا
لرقى المدرسة

ولك جزيل الشكر
avatar
MahaMeho

عدد المساهمات : 102
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
العمر : 21
الموقع : في مكان من الأماكن

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى