سبورة وطبشورة
مرحبا بك معنا ويسرنا ان تبادلنا الراى والمشاركة فان لم يكن لديك مانع تفضل بالتسجيل

عازيــــن نتــــقــــابل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

عازيــــن نتــــقــــابل

مُساهمة من طرف MrMr في الأربعاء سبتمبر 22, 2010 8:48 am

أزيكم يا جماعة

بما أن الدراسة بدأت

فلازم بقى نشوف بعضينا

عيزين إن شاء الله نتقابل

علشان أنا بصراحة معرفش أي حد فيكم خالص

وعيزين بقى نتعرف

Del or no Del


عدل سابقا من قبل MrMr في الأربعاء سبتمبر 22, 2010 8:53 am عدل 1 مرات
avatar
MrMr

عدد المساهمات : 122
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
الموقع : في بحر الأمل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عازيــــن نتــــقــــابل

مُساهمة من طرف MrMr في الأربعاء سبتمبر 22, 2010 8:50 am

إن شاء الله يا جماعة أنا هعدي عليكم

أنا عارفة أسماءكم وسنينكم

وعلى رأي المثل : (( الي يسأل مايتهوش ))

هبقى بقى أسأل عليكم وإن شاء الله أعرف أوصلكم

بأذن الله
avatar
MrMr

عدد المساهمات : 122
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
الموقع : في بحر الأمل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عازيــــن نتــــقــــابل

مُساهمة من طرف RADWA MOHAMED في الخميس سبتمبر 23, 2010 1:15 pm

انا معاكي في الفكره

وسعيد اني شوفتك انهارده Smile
avatar
RADWA MOHAMED

عدد المساهمات : 187
تاريخ التسجيل : 18/05/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: عازيــــن نتــــقــــابل

مُساهمة من طرف MrMr في الجمعة سبتمبر 24, 2010 8:01 am

ЯǺĐẄǺ ṀǾĦǺṀЁĐ كتب:انا معاكي في الفكره

وسعيد اني شوفتك انهارده Smile

وأنا كمان سعيدة جدا

والحمد لله بعد التدوير الطويل وجدت زأتعرفت عليكي

عقبال ما أتعرف على باقي الأعضاء
avatar
MrMr

عدد المساهمات : 122
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
الموقع : في بحر الأمل

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى